#12

Wiem, jak być samą lepiej niż ktokolwiek inny. Sama w restauracji, w kinie, podczas długiej podróży. W sylwestrową noc, Walentynki. Wiem, jak być samą w moim łóżku podczas brutalnie zimnych nocy, kiedy jedyne czego potrzebuję to Twoje ciało obok. I kiedy powietrze jest gorące i ciężkie, nie wyobrażam sobie niczego innego, co mogłoby dotykać mojej skóry, niż Twoja dłoń. Wiem jak to jest być samą w czasie wakacji, kiedy każdy inna osoba ma kogoś do kochania.
Wiem, jak to jest ...być samą, kiedy wszystko rozpada się na tysiące kawałków i kiedy nikogo przy mnie nie ma, kiedy próbuję je pozbierać. I kiedy jestem na szczycie i czuję, że nic nie może mnie powstrzymać.

Opanowałam sztukę bycia samą do perfekcji. Podczas moich najlepszych i najgorszych dni. Wiem, jak być samą i żyć na maksa bez Twojej obecności.

To, czego nie wiem, to jak dzielić moje życie z drugą osobą. Te momenty które się liczą. Nie wiem jak to jest przytulać się do kogoś wczesnym rankiem, całować jego czoło, kiedy jest jeszcze między przebudzeniem a snem. Nie wiem, jak to jest przedstawiać tą osobę podczas imprez rodzinnych, czy wyjść na piwo ze znajomymi.

Nie wiem, jak to jest dzielić z kimś moje życie, kiedy przechodzę przez najgorszy dzień. Kiedy wszystko idzie źle i jedyne, co chcę to krzyczeć i wrzeszczeć i zjeść cały kubek mrożonego jogurtu. Podczas zimnych, jesiennych nocy, spacerować pod niebem pełnym gwiazd. Kiedy próbuję robić obiad, albo oglądać powtórki ulubionych seriali.

Nie wiem, jak to jest dzielić z kimś moje życie, kiedy czuję się najszczęśliwszą osobą na świecie. Kiedy nie mogę przestać się śmiać i jedyne, czego chcę to chłonąć piękno tego wszystkiego, co mnie otacza.

Opanowałam do perfekcji sztukę bycia samą.

Wiem, jak o siebie zadbać, jestem niezależna i nikogo do niczego nie potrzebuję. Ale zdaję sobie sprawę z tego, jak moje życie mogłoby być pełniejsze z kimś obok mnie. Usłyszeć czyjś śmiech, spojrzeć na tą osobę i wiedzieć, że myślimy o tym samym. Móc leżeć obok kogoś w kompletnej ciszy. Mieć kogoś, z kim można iść do warzywniaka, jechać na przejażdżkę lub przegadać całą noc o wszystkim i o niczym.

Jestem naprawdę dobra w byciu samą. Ale bardziej, niż czegokolwiek chcę się nauczyć jak to jest dzielić moje życie z drugą osobą.

Gdzie jesteś?

Komentarze