#13 DZIENNIK COACHINGOWY

Dokładnie 22.04.2015 rozpoczęłam pracę z "Dziennikiem Coachingowym" autorstwa Kamili Kozioł i Kamili Rowińskiej. Skończyłam go 22.04.2016. W tym roku zaczęłam ponownie z nim pracować.

Mogę zdecydowanie polecić pracę z nim każdemu, kto jest otwarty na zmiany. Te większe i mniejsze. Tych było parę w moim życiu:

+ awans w pracy
+ podjęcie studiów podyplomowych na kierunku coaching
+ pielęgnowanie wdzięczności
+ regularne oczyszczanie przestrzeni (wokół mnie, jak i w moim wnętrzu, myślach)
+ w końcu zaczęłam bardziej dbać o swoje zdrowie
+ stawianie na wartościowe relacje (odcięcie się od znajomości, które przez te wszystkie lata kosztowały mnie masę energii i zabierały bardzo duży procent mojej radości życia)
+ coraz większa odwaga w realizowaniu swoich projektów
+ odkrywanie nowych miejsc

Nie byłoby tych zmian, gdyby nie starannie dobrane przez Autorki ćwiczenia, które zmuszały do refleksji, czasami dawały "w kość"("O co tu chodzi? Co ja mam tu napisać? Nie, no już nic więcej nie wymyślę! Myśl Leniczku, myśl... Eureka! To jest TO!"), ale ostatecznie pozwoliły iść do przodu, rozwijać się. Z tego miejsca...

DZIĘKUJĘ !!!

__________

"Dziennik Coachingowy" możesz zamówić <TUTAJ>.

Jeśli wciąż nie jesteś przekonany, <TUTAJ> możesz pobrać bezpłatny e-book Kamili Rowińskiej "7 kroków do osiągania ambitnych celów" - na dobry początek :)

Komentarze