# CODZIENNIE PEWNA SIEBIE

Patrycje Załug i jej działalność poznałam stosunkowo niedawno- o ile dobrze pamiętam stało się to poprzez jej artykuły dla "Magazynu Coaching". Od dłuższego czasu jestem przesycona informacjami dotyczącymi rozwoju osobistego, więc na webinar Patrycji dołączyłam z dużą dozą dystansu.

Patrycja jednak zupełnie mnie zaskoczyła - i to jak najbardziej pozytywnie. Jej energia od razu mi się udzieliła. Po jakimś czasie zdecydowałam się zakupić jej książkę:
 "Codziennie pewna siebie. 8 - tygodniowy trening budowania pewności siebie dla kobiet" .

To były bardzo dobrze wydane pieniądze. Książka otworzyła mi oczy na wiele rzeczy. 

Zrozumiałam mechanizmy, które mną rządzą, wiem skąd bierze się mój brak pewności siebie i już wiem, co robić, aby go minimalizować. 

 W przytaczanych przez Autorkę historiach raz po raz odnajdywałam siebie. Wiem zatem, że nie tylko ja borykam się z podobnymi problemami. 

Książka dała mi wiarę w to, że skoro bohaterki tych opowieści dały radę, to i ja mogę to zrobić. A ponadto wierzę, że sama będę mogła jeszcze skuteczniej wspierać moje klientki - właśnie dzięki lekturze "Codziennie pewnej siebie...".

 Dziękuję Ci Patrycjo za tą książkę! :) 

_______________

Książkę "Codziennie pewna siebie. 8-tygodniowy trening budowania pewności siebie dla kobiet" możesz zamówić <TUTAJ>







Komentarze