# TU I TERAZ: MARZEC 2018

Styczeń i luty były dla mnie bardzo trudnymi miesiącami. Marzec wcale nie należał do tych najłatwiejszych - wręcz przeciwnie. 


Myliłam się sądząc, że teraz będzie z górki. Zła passa trwa.

♦️ Czuję się zmęczona.

♦️ Chciałabym naprawdę odpocząć.

♦️ Pracuję nad kolejnymi projektami.

♦️ Jestem wdzięczna za swoją pasję, która napędza mnie do działania.

♦️ Cieszę się, że już prawie wiosna. 

♦️ Oglądam w marcu obejrzałam kilka pozycji filmowych z lat 80. (jestem ogromną fanką popkultury lat 80.) , które chciałam obejrzeć już od dłuższego czasu: "Pretty In Pink", "Purple Rain" i "Goonies".

♦️ Słucham ostatnio znów sięgnęłam po utwory DKA - jestem fanką jego trzech pierwszych płyt, mimo, że na co dzień nie słucham tego typu muzyki.

♦️ Czekam na kolejną podróż.

Komentarze