# TU I TERAZ: LUTY 2018

Luty dobiegł końca. Czas zatem na kolejny wpis "Tu i teraz".
Luty, podobnie jak styczeń był miesiącem bardzo trudnym. Pod jego koniec zaczęłam trochę nabierać mocy, jednak przede mną wciąż długa droga powrotu do dobrej formy.

♦️ Czuję się słaba i krucha, zmęczona.

♦️ Chciałabym, żeby wyjaśniły się moje sprawy mieszkaniowe.

♦️ Pracuję nad swoim blogiem sportowym , wyzwaniem oraz kolejną edycją mojego autorskiego kursu, która rusza już w kwietniu. 

♦️ Jestem wdzięczna za to, że się nie poddaję i mimo wszystko wierzę, że wkrótce los się odmieni.

♦️ Cieszę się, że do wiosny bliżej niż dalej.

♦️ Oglądam serial Netflixa "Dark" - jestem pod ogromnym wrażeniem ścieżki dźwiękowej, podoba mi się również wplecenie motywu moich ukochanych lat 80. 

♦️ Słucham soundtracku do serialu "Dark".

♦️ Czekam na wiosnę.

Komentarze