# TU I TERAZ: KWIECIEŃ 2018

Z kilkudniowym poślizgiem (pracowałam całą majówkę i nie zaglądałam w ogóle na kompa po pracy) spisuję swoje kwietniowe "Tu i teraz"

♦️ Czuję się nieco lepiej niż ostatnio, choć i tak wciąż daleko mi do dobrej formy.

♦️ Chciałabym znów umieć cieszyć się życiem.

♦️ Pracuję nad powrotem do formy - wróciłam do codziennych ćwiczeń.

♦️ Jestem wdzięczna za to, że mamy wiosnę 

♦️ Cieszę się, że udało się wyjechać choć na te 3 dni do Zakopanego i spędzić miło czas z przyjaciółką. 

♦️ Oglądam, a raczej przeglądam oferty mieszkań do wynajęcia. Być może jeszcze nie wszystko stracone w kwestii przeprowadzki.

♦️ Słucham ostatnio namiętnie piosenki C-Bool "Wonderland"

♦️ Czekam na lipcowy koncert Billy Idola, na który mam już bilet oraz na długi weekend sierpniowy -  w planie mam kolejną podróż marzeń :)

Komentarze