# TU I TERAZ: MAJ 2018

Szczerze mówiąc to bardzo ciężko było mi się zabrać do tego wpisu. Nawet chciałam porzucić ideę publikowania postów w ramach "Tu i teraz", ale nie poddałam się i mam nadzieję, że wytrwam w swoim postanowieniu do końca roku. 

♦️ Czuję się wypalona.

♦️ Chciałabym właściwie to nie wiem, co bym chciała. Chyba miesięczne wakacje najlepiej by się sprawdziły w moim przypadku.

♦️ Pracuję nad:
+ blogiem Ze sportem jej do twarzy - staram się go jak najbardziej zoptymalizować i pracować nad treściami
+ stroną FB Katalog myśli - w maju przeżyła ona wzrost zainteresowania i zdecydowałam się poświęcić jej więcej czasu

♦️ Jestem wdzięczna za to, że mamy wiosnę i wszystko kwitnie. To pomaga mi uśmiechać się. Czasem. :)

♦️ Cieszę się, że udało się wyjechać z M. na weekend

♦️ Oglądam 14 sezon "Chirurgów" - mojego ulubionego serialu, który oglądam niezmiennie od ponad 10 lat.

♦️ Słucham ostatnio namiętnie piosenki reprezentanta Białorusi na tegoroczną Eurowizję i dziwię się, dlaczego ten utwór nie wszedł do finału. Shame on you, Europe!
 
♦️ Czekam na jakieś dłuższe wolne. 

Komentarze