#TU I TERAZ: PAŹDZIERNIK 2018

Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał. Już prawie listopad, koniec roku za pasem a ja mam wrażenie, że przez cały ten czas nie zrobiłam nic szczególnego, że ten rok uciekł mi przez palce.

♦️ Czuje się wypalona.

♦️ Chciałabym zimę i PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem.

♦️ Pracuję prawie w ogóle nie pracuję. W związku z tym, że na drugą połowę października przypada mój urlop, dałam sobie prawo do odpoczynku.

♦️ Jestem w bardzo trudnym, dziwnym punkcie swojego życia. Czuję przejmującą tęsknotę. Za czymś, Momentami czuje, że się duszę. Mam nadzieję, że ten stan szybko minie.

♦️ Cieszę się z ostatnich dwóch wypadów do Zakopanego. Spędziłam bardzo fajnie czas. Nie powiem, że odpoczęłam, bo było aktywnie. Ale to nawet dobrze. :)

♦️ Uczę się odpoczywać.

♦️ Oglądam TV - bo potrzebuję się kompletnie odmóżdżyć

♦️ Słucham utworu Aitana & Ana Guerra "Lo Malo"

♦️ Czekam na zimę.

Komentarze